ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

محلی برای متمرکز کردن تمام فعالیت های که در فضای سایبر و یا خارج از آن دارم.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

محلی برای متمرکز کردن تمام فعالیت های که در فضای سایبر و یا خارج از آن دارم.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

«قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به‌گمان فتاده در راه یقین// می‌ترسم از آن‌که بانگ آید روزی// کی بی‌خبران راه نه آن‌ است و نه ‌این»

حکیم ابوالفتح عمر بن ابراهیم خیام نیشابوری


«عسی أن تکرهوا شیئا وهو خیر لکم وعسی أن تحبّوا شیئا وهو شرّ لکم والله یعلم و أنتم لا تعلمون».
(بسا چیزهایی که شما نمی پسندید ولی آن به خیر وصلاح شماست وبسا چیزهایی که شما دوست دارید ومی پسندید ولی آن برای شما مایه شر وبدی است. وخداوند می داند وشما نمی دانید).

 

 


این‌طور که مشخص است دکتر زیباکلام ( بنا به گفته‌ی خود) کاملاً اتفاقی ! در جریان پرونده امیر خسروی و اختلاس سه هزار میلیاردی این بنده‌ی بی‌تقصیر خدا قرار گرفته است از این رو در همینجا جا دارد به محضر استاد تئوریسین اصلاح‌طلب تبریک عرض کنم که انقدر از وقایع رخ داده در ایران بی‌اطلاع  تشریف دارند که کاملاً اتفاقی باید از جریان اختلاس سه هزار میلیاردی آگاه بشوند! و وقتی که این اتفاق نامیمون یعنی آگاهی دکتر اتفاق افتاد ایشان جان به لب رسانده و عنوان کرده‌اند که اصلاً کی کاش اتفاقی هم در جریان این اختلاس و مظلومیت امیر خسرو قرار نمی‌گرفتم.

 تبریک دوم خودم رو تقدیم این استاد فرزانه می‌کنم از آنجایی که جناب دکتر! در افاضات گوهربار خویش عنوان کرده‌اند که  هنوز نیز به درستی متوجه نشده‌اند دقیقاً گناه امیر خسروی مظلوم چیست! اینجا جا دارد در کنار تبریک به جناب دکتر! این استاد عالی‌قدر را به مطالعه‌ی روش کلاه‌برداری پونزی دعوت کنم. شاید این‌گونه  این گوهرکلام فهمیدند کلاه‌برداری به چه صورت انجام شده است البته شاید!
و اینجا باز جا دارد خاطرنشان کنم کلاً جنابان دوست دار بنده مظلوم خدا، مه آفرید امیر خسروی! پیش از این نیز سابقه‌ی طرفداری از اختلاس کنندگان بزرگ کشور، مفسدهای کلان اقتصادی و ... رو در کارنامه‌ی خود داشته‌اند.  از جمله آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: حمایت‌های گسترده از بابک زنجانی شخصی که به گفته زنگنه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار وزارت نفت را پس نمی‌دهد و یا اخیراً گذاشتن ولی‌الله سیف به عنوان رئیس بانک مرکزی کسی که در زمان ریاست وی بر بانک صادرات ایران اولین اختلاس بزرگ جمهوری اسلامی پدید آمد. دیگر از ذکر نام‌های تکراری مثل محسن هاشمی رفسنجانی و پروژه‌های نفتی، عباس یزدان پناه شاه‌کلید مافیای نفت ایران و... خودداری می‌کنم!

البته در انتها لازم می‌دانم خاطرنشان کنم تمام حمایت‌های صورت گرفته کاملاً اتفاقی است. این افراد جز مظلوم‌ترین مردمان ایران‌زمین می‌باشند. 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی