ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

محلی برای متمرکز کردن تمام فعالیت های که در فضای سایبر و یا خارج از آن دارم.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

محلی برای متمرکز کردن تمام فعالیت های که در فضای سایبر و یا خارج از آن دارم.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ( وبلاگ قلم)

«قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به‌گمان فتاده در راه یقین// می‌ترسم از آن‌که بانگ آید روزی// کی بی‌خبران راه نه آن‌ است و نه ‌این»

حکیم ابوالفتح عمر بن ابراهیم خیام نیشابوری


«عسی أن تکرهوا شیئا وهو خیر لکم وعسی أن تحبّوا شیئا وهو شرّ لکم والله یعلم و أنتم لا تعلمون».
(بسا چیزهایی که شما نمی پسندید ولی آن به خیر وصلاح شماست وبسا چیزهایی که شما دوست دارید ومی پسندید ولی آن برای شما مایه شر وبدی است. وخداوند می داند وشما نمی دانید).

بررسی کاندید های انتخابات 92 + علی اکبر ولایتی

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

بحران وقتی ایجاد می‌شود که پرسش‌های جدید جواب کهنه داده بشود
نقطه‌ی ضعف بزرگ و بحران‌ساز ولایتی هم همین است، وی در گذشته‌ی خود و زمانی که وزیر امور خارجه بوده گیر کرده و از خودش گذر رو به جلو نداشته این مسئله در گفتار ولایتی به صورت واضح مشخص است آنجای که جواب هر پرسشی را مرتبط می‌کند به 30 سال گذشته و زمانی که حدود 16 سال در وزارت امور خارجه بوده است . در جواب مسئله‌ی هسته پاسخ می‌دهد: ما سی سال گذشته بحران بدتر از این داشتیم در جواب اقتصاد می‌گوید: سی سال پیش بوده حل کردیم و ...

عملاً کسی که بخواهد به شرایط حال پاسخ کهنه بدهد رفتار و برنامش باعث ایجاد بحران در جامعه می‌شود نقطه‌ضعف بزرگ دیگر ولایتی که نقطه‌ضعف مشترک با باقی کاندیدهاست و آن نداشتم تئوری و برنامه‌ی اقتصاد بومی است اما در این مورد ولایتی یک قدم از بعضی از کاندیدهای دیگر جلو تر است. (آنجای که به ژئوپولتیک ایران توجه می‌کند و بر اساس اقلیم‌شناسی و جغرافیایی سیاسی ایران طرح‌های اقتصادی بومی را ارائه می‌کند.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی